Miért van szükség a personal brandingre?

Abból, ha van egy csodálatos hangszerünk, de nem tudunk játszani rajta, semmi örömünk nem származik. Nemcsak nekünk, másoknak sem – hiszen ha gondosan becsomagolva tároljuk valahol, a hangszernek nincs haszna, mivel nem tölti be funkcióját. Abból, ha nincs senki, aki...

bővebben

Konkurens vagy versenytárs? Nem mindegy.

Mindig vannak és lesznek olyanok, akik konkurálni fognak velünk. Ez egy nagyon fontos felismerés, bármilyen triviálisnak tűnik is. Célunk nem az kell hogy legyen, hogy konkurenseinket legyőzzük, mivel mindig van/lesz valaki, aki nálunk jobb, erősebb, okosabb, ügyesebb...

bővebben

Igen, mi mind egyéniségek vagyunk!

Mivel életünk során folyamatosan változunk, énmárkánkat sem tekinthetjük soha késznek. Jó hír ugyanakkor, hogy ha belátjuk tudatosításának, felépítésének és gondozásának értelmét és hasznát, az egyre gyakrabban érkező pozitív visszacsatolások révén mi is egyre jobban...

bővebben

Mi határozza meg a personal brandinget?

"Az énmárkát alapvetően két dolog határozza meg: az énmárkát birtokló személy hírneve, és hírnevének hatósugara."* A hírnév tehát egy kulcsfogalom az énmárka jelentésének tisztázásában, önmagában azonban szintén félrevezető lehet. A hírnév, reputáció (angolul...

bővebben

Kezdjük az elején: mi az a personal branding?

Fontosnak tartom mindenekelőtt a fogalom tisztázását, enélkül ugyanis könnyen félreérthető, miről szól a personal branding (magyarul: énmárka).A márka/brand szóról rögtön a marketingre asszociálhatunk, nézzük tehát először ennek a magyarázatát.Andy Milligan...

bővebben

LEGUTÓBBI BEJEGYZÉSEK

SZŰRJ TÉMÁK SZERINT